Կատարում եմ Մայրենիի ստուգատեսի չորորրդ առաջադրանքը

Լինում է, չի լինում, մի աղջիկ։ Այդ աղջկա անունը Էլինա էր, նա 8 տարեկան էր։ Էլինայի  գլխին միշտ թագ էր լինում, որովհետև նա իրեն միշտ թագուհի էր զգում։ Մի անգամ  Էլինան գնաց անտառ սունկ հավաքելու, մեկ էլ  Էլինան  սունկը դրեց զամբյուղի մեջ և տեսավ, որ այդ սունկը թունավոր էր։ Ցսանկացավ  մի կողմ գցել, բայց չկարողացավ, որովհետև սունկը ասում էր․
-Էլինա մի՛ արա այդպիսի բան։
Էլինանա վախեցավ և փախավ ծառի հետևոիմ թաքնվելու
և փոձեց զանգել իր ընկերուհուն՝ Աննային։ Նա 9 տարեկան էր։ Էլինանա Աննային ասաց․
-Աննա, ես եկել եմ անտառ, որտեղ մենք քո հետ սունկ էինք հավաքում։ Ես սունկ հավաքելիս  մի սունկ դրեցի զամբյուղի մեջ և տեսա,  որ այդ սունկը թունավոր էր։ Երբ ես ուզեցի գցել մի կողմ, չկարողացա, որովհետև սունկը ասում էր՝ Էլինա մի արա այդպիսի բան ու ես փախա ծառի տակ։
Այդպես Էլինան պատմեց ամբողջ պատմությունը, և Աննան եկավ Էլինային տարավ։ Էլինանա որոշեց այլևս  մենակ չգնալ անտառ՝ միայն ծնողների հետ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *